صفحه اصلی >جزئیات خبر

رییس جامعه هتلداران ایران تشریح کرد 1399/11/04

🔰 گزارش سفر یک روزه هیئت مدیره جامعه هتلداران ایران به مشهد

✅ اعضای جامعه حرفه‌ای هتلداران ایران سه‌شنبه هفته جاری در جریان سفری یک روزه به مشهد در نشستی مشترک با اعضای هیئت مدیره جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی شرکت کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی جامعه هتلداران ایران، نشست اعضای هیئت مدیره جامعه هتلداران ایران با جامعه هتلداران خراسان رضوی 30 دی در هتل قصر طلایی مشهد برگزار شد. جمشید حمزه‌زاده، رییس جامعه هتلداران ایران ساعتی پس از آن با انتشار عکس‌هایی از جلسه در صفحه اینستاگرام خود نوشت :

✅ «جلسه مفصل و کاملی بود به میزبانی آقای امیر سزاوار، رییس جامعه در خراسان رضوی در راستای تقویتِ تعامل، همفکری و همدلی. آخرین وضعیت هتل‌ها و مشکلات پیش روی آنها در این جلسه مطرح و راهکارهای‌ موجود بررسی شد. هر یک از اعضای حاضر نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود را برای رفع مشکلات ارائه دادند. نتایج قابل اعتنایی به دست آمد که متعاقبا اعلام خواهد شد.»

✅ حمزه‌زاده در گفت‌وگوی مفصلی با خبرگزاری ایسنا که بخش اول آن امروز منتشر شد، به طور مشروح درباره سفره یک‌روزه اعضای هیئت مدیره جامعه هتلداران ایران به مشهد توضیح داد. متن بخش نخست این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید و بقیه گفت و گو در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

🌐 لینک خبر :

https://b2n.ir/439015